reklama

Hromadná doprava: Obraz spoločnosti?

Môj pohľad na takpovediac kultúrny prvok našej spoločnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hromadnú dopravu využívam prakticky denne.Vždy sa snažím povzniesť sa nad skutočnosť, že spoj opäť meškal.S úsmevom na tvári preplávam cez masu ľudí k oknu(moje obľúbené miesto). V prostriedkoch hromadnej dopravy rád sledujem ľudí.Nie preto, že by som bol nejaký vtieravý typ, ale skôr zo zvedavosti.Vždy je okolo mňa toľko rôznorodých ľudí.Každý sa tvári veľmi dôležito, vo vzduchu nie je cítit ani štipku emócií.V týchto chvíľach si uvedomujem akí sme si cudzí.Jeden cestovateľ (meno si nepamätám) raz povedal: "Ak chceš spoznať kultúru krajiny, jazdi hromadnou dopravou".Či je to pravdivý výrok je čisto subjektívna vec.Ja s ním však súhlasím.Ozaj pociťujem medzi ľudmi ľahostajnosť.Nik sa o nikoho nezaujíma, každý sa stará len o seba.A tak je to aj v doprave.Nik sa neusmieva, každý vyzerá tak akoby bol na tom najhoršiom možnom ieste na celom svete.Nech mám akúkoľvek náladu, vždy ma takáto atmosféra ochromí.Nehovorím, že každý by mal byť šťastný aby rozdával radosť vôkol seba.No myslím, že len pár lastovičiek s úsmevom na tvári by zmenilo náladu mnohým.

Pavel Tekel

Pavel Tekel

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ČlovekSmädný po názorochS každým vedie diskusiu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu